Monday, March 31, 2008

جنينة يسري نصر الله





 

6 comments:

ghkholy said...

لطيف الموضوع يا محمد.. و لطيف انى اشوفك هنا "خاصة بعدما عز لقاء الناس القدام، اللقا اللى بجد دا"
شجعتنى انى اشوف الفيلم
أرجوك ما تتريقش عليا عشان باستخدم كلمات زى "لطيف" و كدا مع الناس المثقفين أمثالك، انت عارف بقا، أنا مدعية ثقافة و ماليش ف الكلام الكبير قوى. خلينى اشوفك ف القصايد أكتر من كدا

m.sobhy1990@gmail.com said...

مساء الجمال ياأستاذ محمد
جنينة الأسماك حالة جميلة جدا سينمائيا
مؤثرة جدا شعوريا
صادق جدا فى رسم حالة الخوف بين الناس
ظاهريا هادىء ولكنه عنيف جدا من الداخل

الفيلم بجد روعة
ولكن ليس أجمل من باب الشمس رغم إختلاف الموضوع والرؤية

تحياتى ليك

mhmd said...

يا إلهي
غادة الخولي ؟ من أي عهد ؟

يا ستي شكرا للفيلم انه خلانا نشوفك

ويا رب يكون الفيلم عجبك لو كنت دخلتيه


مش هاتريق على كلمة لطيف ، المرة دي بس ماتعمليش كده تاني :)

تحياتي ليكي وابقي عدي

mhmd said...

أهلا بيك يا محمد

معاك في كل حرف قلته

أنا دخلت الفيلم تاني واعجابي بيه زاد أكتر

تحياتي ليك

مُزمُز said...

أنا لسه مشفتش الفيلم

ودي أول مرة أزور مدونتك

أنا جاي أقوللك إن ديوان بارانويا جميل جدا جدا جدا

عشت معاه يومين كاملين بامتص جماله المدهش بهدوء واستمتاع شديدين جدا وحفظت منه كتير كمان

دمت مبدعا جميلا

:)

mhmd said...

أهلا بيك يا معاذ

شكرا لزيارتك
ويا سيدي ألف شكر لرأيك ، أخجلتمونا

على فكرة لوحة فان جوخ اللي انت حاططها على مدونتك من اللوحات المفضلة عندي

تحياتي